کارایی سیستم‌
شناسایی عوامل موثر بر رضایت و نارضایتی دانشجویان از دانشگاه (موردمطالعه: دانشجویان مقطع ارشد رشته مدیریت در یک موسسه آموزش عالی)

پریسا مرادی‌پور؛ سید احمد عدالت پناه؛ علی سرورخواه

دوره 2، شماره 3 ، آذر 1402، ، صفحه 202-213

https://doi.org/10.22105/mrpe.2023.185975

چکیده
  هدف: از دیدگاه دانش بازاریابی، جذب مشتریان وفادار کلید موفقیت بلندمدت در کسب‌و‌کار است. بر اساس دیدگاه سیستمی، می‌توان موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را نوعی سیستم‌های اقتصادی در‌نظر گرفت که در آن دانشجویان اصلی‌ترین مشتری این سیستم‌ها هستند. پژوهش حاضر به بررسی عوامل موثر بر رضایت و نارضایتی دانشجویان در رشته­ مدیریت در یک ...  بیشتر