ارزیابی عملکرد
بررسی عوامل و ارزیابی رضایتمندی ذینفعان در شرکت گاز استان خراسان جنوبی

محسن صفاریان؛ ملیحه نیک سیرت؛ مهدی فاطمی؛ سید محمود هاشمی؛ فاطمه قربانی؛ زینب خسروی

دوره 1، شماره 4 ، اسفند 1401، ، صفحه 275-282

چکیده
  هدف: در دنیای امروز، شرکت‌ها باید بخش عمده­ای از فعالیت­‌ها و توانمندی‌­های خود را متوجه رضایت مشتری کنند؛ چرا که مشتریان تنها منبع بازگشت سرمایه هستند. رضایت مشتری نگرشی اساسی درباره مسایل مربوط به مشتریان و بهبود عملکرد سازمان به دست می‌دهد. در این پژوهش، میزان رضایت ذینفعان شرکت گاز استان خراسان جنوبی مورد‎‎‌بررسی ...  بیشتر